Sunday 6 April 2014

garisan diantara dua

manusia dipisahkan antara satu garisan nipis. dan hanya itu yang membezakan mereka. kadang-kadang kita tak pernah sedar kenapa kita berubah, kenapa kita di sini dan kenapa kita melakukannya. ya, perubahan memungkinkan sesorang untuk berubah ke arah yang baik atau sebaliknya. banyak perkara yang berlaku sepanjang ketiadaan aku di alam maya ni. busy dengan assignment, busy dengan exam dan busy dengan hati. 

aku mungkin tidak matang . tapi aku rasa pengawalan emosi aku setakat ni masih boleh dipuji. walaupun aku kadangkala tersasar, tapi, who's care? they dont even care. aku cuba mengatasi konflik yang ada dalam diri. lalu salahkah jika aku berubah kepada yang lebih baik, yang lebih tenang? 

mungkin salah, mungkin tidak. mereka mengadili, aku yang merasai. 

mereka mencemuh, mereka memaki, tapi aku tetap di sini

MYA

No comments:

Post a Comment